7/9-10


i morse körde sussie ner oss till dagis, jag lämnade barnen sen åkte jag och sussie och fika =)

du är så underbar sussie - vi har stått varandra så nära i många år nu. du stöttar, finns, lyssnar.
jag är så glad att vi fortfarande har en speciell relation. du är världens bästa farmor till lucas och den bästa svärmor jag någonsin haft. tack för att du fanns vid våran sida på bröllopet. det kändes helt naturligt att du va där på våran stora dag. vi har upplevt så mycke tillsammans, spanien -08. lucas förlossning. osv. vi har skrattat och gråtit tillsammans. du är en av mina bästa vänner. jag Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan å välkomna hem efter en skön vecka

kram från ami

2010-09-07 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0