27/9-10

i lördags åkte jag och roger med pappa och familjen till högdalen och grattade embla, Mosters älskling :)
som blir 2 år på torsdag.


senare på kvällen kom pappa och elin hit och förkröka innan vi skulle till storpub.
men det vart en sväng till mix först.
vi hade en jätte trevlig kväll, men den sluta rätt tidigt för min del. :P
mådde inte så bra, elin följde med mig hem.

idag gick jag och roger ner till centrum och fika och bara tog det lungt.
jag köpte en kappa på lindex som jag föll för direkt.

det fick bli den
Röda



Kommentarer
Postat av: Mickis

Riktigt snygg!!!!! :D <3

2010-09-27 @ 14:22:59
Postat av: *Sandra - Liam's mamma ♥

Ja hållr med och den röda sitter sjukt snyggt på dig.. och den ger ditt så mjukt utseende. SKIT SNYGGT gummN <3

2010-09-27 @ 19:03:49
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: natalie

Den röda var skitsnygg på dig.

2010-09-29 @ 13:06:00
URL: http://varathjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0