13/9-10

idag gick jag upp vid 9 tiden, satte igång en tvätt och bara tog det lungt tills sabina messade och frågade om jag ville med ner till centrum, vi gjorde lite ärenden, så duktiga som vi är :) när vi var inne på lindex så ringde dagis men jag hann inte svara, så ricky berättade att lucas hade spytt, s¨å jag och sabina gick och hämtade honom, sen mötte vi ricky på vägen som kom med lucas vagn. sen gick sabina och hämtade tyra, och vi andra gick hem.
när vi kom hem gick lucas direkt och la sig i sin säng, till roger kom hem, sen vart lucas jätte pigg, lekte,bada. sen fick han blåbärssoppa, vi trodde att han skulle få behålla det.
ja vi får se hur min älskling mår i morgon.

det va meningen att pappa och familjen skulle ha kommit idag och hälsat på, men det får bli en annan dag när alla är friska. :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch :(

2010-09-14 @ 01:05:17
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0