12/9-10

i fredags va inne på ikea, vi kom hem med en massa roliga saker :)
kom hem rätt sent, efter ikea åkte vi förbi mamma och mickis och va där ett tag.
hade mycke att prata om, har inte träffat mickis sen bröllopet.

igår tog vi det mest bara lugnt, åkte och hälsade på pappa och familjen, det vart pizza till middag, vi tittade 8 minuter på Vampyrer suger, fy fan vilken värdelös film. sen pratade jag och sabina i telefon i 1 timme och 4 minuter :D haha längsta samtalet vi har haft tror jag :P

ja vi tar allt från början:
visa va inte bjudna till bröllopet, som tillhör "familjen"  för att man beter sig som en idiot, och säger att man inte ens är värd att heta nyman i efternamn men det är någonting roger har valt, inte du. :) då har man inget på vårat bröllop att göra. och VI ångrar inte 1 sek att ni inte kom.
sen att det va nån på bröllopet som klagade, och säger inte ett ord till oss. och bara grinar över hur fel allt var.
va någonting vi fick veta NU av andra som oxå vart irriterad på allt klagande och gnäll. man gör fan inte så. jag vet någon som skäms över att få höra allt det här från andra.
vad faan hade du där att göra då? 



År 2011 kommer att bli en mycke händelserikt år :P


Kommentarer
Postat av: *Sandra - Liam's mamma ♥

Alltså hur fan kan man sjuka så lågt som dom har gjort det är sååå jävla skamligt att man ens kan med och göra och bete sig så som dessa "människorna" gjort. USH säger jag bara!!!

Att man kan med att ens säga att du/ni inte är värda att heta Nyman i efternamn?! Hur kan man ens säga en sådan sak?



Och det med personen/personerna på bröllopet ush jaa det är också så jävla sorligt, att x vuxna männsikor som står så nära er inte ens säger Grattis fyför!!! Tycker nog att det är det värsta av allt,, speciellt beroendes på vem personerna i fråga är,,



Hur fan kan man med att inte säga Grattis till sin .... bröllop? Oavsett om man gillar det eller ej,, det är förfan bara till att gilla läget du och Roger vill dela resten av era liv tillsammans det är väl något fint något bra eller? =/ Det är ju inte precis som ni bestämmt er för att ta livet av er HERREGUD jag säger bara VÄX UPP till er alla som håller på som ni gör.



Börja gilla läget eller DRA!!!

Låt nu Roger och Therese få vara lyckliga TILLSAMMANS!!

Låt dem göra vad dem vill när dem vill och HUR dem vill de är VUXNA MÄNNSIKOR INSE båda är ÖVER 18!!! DVS MYNDIGA!

2010-09-12 @ 22:41:01
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker att sandra kan kolla upp med båda parter hur det ligger till innan hon ens kommer med ett uttalande det finns mycket som din vän kanske inte har berättat...

2010-09-14 @ 15:25:30
Postat av: *Sandra - Liam's mamma ♥

Haha alltså helt ärligt talat så finns det annat att veta,, att man som vuxen människa beter sig så som "de" har gjort så behövs inte hela sanningen komma "fram" som jag sa oavsett om man gillar giftemålet eller inte så kan man iaf. lådsas för brudparets skull,, Speciellt när det är en sådan NÄRA person!!



Kan svära vid gud att de som inte sa grattis kommer ångra sig djuuupt!! SKÄMAS borde dem göra!!



Och jag misstänker att det är du .... som var så jäkla nyfiken på priset på allt?! Då måste jag fråga VARFÖR I HELA FRIDEN SKULLE DU VETA PRISET? För att de fick ett mycket finare bröllop än er och ringen mycket finare?!!! hahaha ^^

2010-09-14 @ 17:39:19
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Mickis

Man går ju på vad man själv sett och hört också. Vi vet hur läget ligger till så vadå höra med båda parter? nä jag håller med dig sandra. dom borde skämmas!! Om dom inte kunde glädjas för deras skull hade dom absolut ingenting där o göra, hur nära man än står dom. Det är nästan värre än att om dom inte skulle varit där. nä usch!!! Men bortsett från det, så var bröllopet otroligt vackert och helt perfekt!!

2010-09-14 @ 17:56:25
Postat av: Mickis

Om vi nu ska ta allt från början. Då allt inte handlade om bröllopet egentligen. Det handlade väl mer om hur ... betett sig under nästan hela tessans och rogers förhållande. Och hur en så pass "vuxen" ( observera ironin i VUXEN ) människa inte kan ta hand om sig själv och sköta sitt eget. Utan så fort det är något så har .. sett till så att tessan och roger fått för det. Gjort små saker stora, det har varit alldeles för mycket drama från den dära. Och ja, som sagt betett sig riktigt riktigt illa! SKÄMS.. Jag vet inte om den här personen ens inser vad den håller på med, hur den personen behandlar andra människor. Hur den här personens ego ställer till det för sig själv. DU har bara dig själv att skylla när folk vänder dig ryggen sen fröken.



Tessan o roger : Ni vet att ni förtjänar det bästa, låt inte dom / den röra er i ryggen.

2010-09-14 @ 18:49:22
Postat av: Malin

Bara för att tala om så var det varken jag eller min mor som hade gjort inlägget ovan.. finns inget att ens kunna kommentera vi har våran fakta och ni har eran.. och har jag något att säga "paret" ifåraga så har iaf jag kurage att göra det.. JA och jag frågade vad ringarna kostade för att Roger frågade vad våra ringar kostade tycker att jag hade rätt till det då... eller?? man kan inte ha kakan och äta den..

2010-09-15 @ 06:30:45
Postat av: Therese

bara för att han gjorde måste jag, eller vaddå? väx upp för faan, när du märker att du inte får nått svar så lägg ner. ni valde att svara på vad era jävla ringar kostade, roger ville inte de. big deal.

du har inte rätt till ett jävla skit när det inte angår dig.

2010-09-15 @ 12:11:54
URL: http://theresericky.blogg.se/
Postat av: maria

helt rätt therese.

stå på er, ni är värda det bästa. skit i dom idioterna, dom är bara avundsjuka på er!

2010-09-15 @ 19:03:16
Postat av: Carolin Isaksson

Shit brudar vilket tjafs! Jag slänger också in en åsikt (utan att motarbeta någon) medans ni ändå är igång! Jag kan hålla med er alla ovanför till viss del. Det är bara så otroligt tråkigt att dom som ska bör gå hand i hand med en (familj, syskon och dylikt) och stötta en oavsett vad inte gör det, men ni är väl för envisa från båda hållen (malin, mickis och tess) för att reda ut det här i guess. Trist som attans verkligen. Tess var vacker som i en saga och man ser hur glädjen strålar ut från hela henne. Vilken karisma! Oavsett vad nu ert bröllop eller era ringar, tårtan, eller what so fucking ever kostade så utav bilderna att döma var det magiskt. (Jag förstår inte riktigt allt detta pristjafs. Huvudsaken är väl egentligen att man får sitt bröllop precis så som man vill ha/har drömt om?) Det är väl ändå brudparet i sig som ska vara nöjda? Det är ju dom som gifter sig. Alla andra ska bara göra dagen lite bättre, genom att finnas där och dela glädjen, Tillsammans med dom!

Jag kanske ska vara glad över att jag bara kan se bilderna och inte höra ljudet. Jag hade nog valt att i så fall se det lyckliga brudparet och sen hade jag nog tryckt på pause, för vem vill höra gnäll på en utav dom mest speciella och betydelsefulla dagar av ens liv? Inget illa mot Rogers familj nu men man kan väl i alla fall hålla masken på sin sons bröllop om man nu känner att man vill delta? Diskutera kan man väl göra en annan dag? Bröllopet/Bröllopsresan såg i vilket fall fantastiskt ut och det förtjänade ni bägge två.

2010-09-17 @ 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0