20/10-10

jätte rolig natt =/
vaknar av att jag är jätte tjock i halsen och kämpar för att få luft.
ringer vårdguiden. - drick varmt eller ät glass och ta 2 alvedon.
ja glass har vi, men någon värktablett var det värre med. hur som helst
gick ner till sjukan och fick en tid 09.30. jag hade fått nån jävla virus.
så nu ska jag dricka Bromhexin 3 gånger om dan för min hosta, som river upp min hals.
sen ska jag ta 1g alvedon, 400ml ipren. var 8:e timme.
efter sjukan gick jag till apoteket och konsum.
det fick bli vitaminer. frukt, halstabletter, värktabletter, hostmedicin.
ja ja

man kanske ska ta chansen att sluta röka nu oxå då på samma gång?

nu efter att vi fick bekräftat att vi ska flytta har det blivit mycke tankar kring de.
det känns inte lika bra längre, eller jo bra känns det, men det känns som att man flyttar från Hus till Lägenhet.
eftersom att vi bor nu i ett hus med 3 lägenheter i och vi har våran egna lilla gård som är jätte bra för barnen.
och nu ska man flytta till ett område med typ 150st grannar. ja det kommer att kännas konstigt i början.
jag kommer att hyra ut den här lägenheten till ricky så att han kan ha lucas varannan vecka.
lucas behöver sin pappa oxå.
jag har haft lucas på heltid nu i 1 år, och det kommer oxå att kännas konstigt, att inte längre ha honom på samma sätt. mammas älskling :)

men men, man får lösa saker på bästa sätt. allt kommer säkert att bli jätte bra, jag gillar bara inte så mycke förändraingar på samma gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0