15/10-10

vi fick lägenheten som vi ville ha :D
det blir flytt den 1/12


igår va jag hemma, är dunder förskyld.
men jobb igen på måndag börjar 8,30 till 17,00.

min chef ringde nyss och verkligen berömde mig för jobbet jag gör där.
känns skit kul att dom trivs med mig och ser att jag gör ett bra jobb.

mitt hjärta slår för dig, du är vid min sida på alla sätt.
den kärleken jag känner för dig är stark. din kärlek är allt jag behöver.
håll min hand och lev med mig tills döden skiljer oss åt. <3 Roger nyman

 

 



det går inte 1 dag utan att jag tänker på våran dag

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ni är så fina tillsammans gumman. Jag är så glad för eran skull, att det går bra för er nu. Ni har haft det så jäkla tufft och nu ÄNTLIGEN går det frammåt. Mår bra av att se er lyckliga, ni förtjänar verkligen det. Du och roger är så perfekta för varann. Och stort grattis till lägenheten, det kommer också förändra ganska mycket i eran vardag, i think. Men på ett bra sätt.



Älskar er <3 // syster

2010-10-15 @ 11:17:16
Postat av: Petra

Hallo stumpan jag har inte känt er länge men e väldigt glad för att jag har fått chansen att lära känna er för ni e två underbara människor och jag e väldigt glad för att de går bra för er med allt...äntligen så har turen vänt för dig. Du ska bara veta att vi e 3st här hemma som e super glada för eran skull, jaaa jag kan tjata om detta i evigheter. Super vackert bröllops fotot...Puss Och Kramis Petra

2010-10-15 @ 11:27:38
Postat av: Maria

Grattis tjejen.

är stolt över hur ni lyckas ta er igenom all motgång.

ni är starka tillsammans.

jag önskar er all lycka



2010-10-15 @ 13:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0