22/11-10

jag känner att det är på tiden att lämna det förflutna bakom mig.
du är ett avslutat kapitel.

idag lever jag ett helt annat liv än vad jag gjorde när jag startade den här bloggen.

jag började med den här bloggen oktober - 2007 när jag var gravid i vecka 8 med lucas.
den här bloggen är/har varit en del av mitt liv i 3 år.
sen jag började blogga har det hänt massa saker i vårat liv. jag är glad att jag har delat den med många av er läsare.

jag kommer inte ta bort bloggen, jag kommer bara inte använda den längre.




till dig - jag skäms inte över valet att jag ville leva med dig i alla år. jag skäms bara hur du valde att bli.


 

min nya blogg

 

www.Thereselucas.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0