19/11-10

igår fick lucas vara hemma med mig och mysa :) vi gick ner till dagis och lämnade cazza, sen tog jag och lucas bussen till moffas jobb och hälsade på :P lucas blir så överlycklig av att vara med moffa, det är så roligt att dom står varandra så nära. moffas lillkille <3

sen när roger och cazza kom hem åt vi middag, sen fick barnen bada, efter det började vi packa lite i cazzandras rum. hon fick vara med och bestäma vad hon ville ha kvar och inte.
för hälften av hennes rum leker hon inte ens med.
jag vill bara få den här flytten klar, tar mer på krafterna än vad man tror.

i morse åkte cazzandra med roger till dagis, och jag lämade lucas vid 9 tiden.
i helgen är vi utan barn så vi får se vad helgen har att erbjuda :)

till dig som inte verkar kunna läsa eller förstå - jag har fått ett vikariat jobb vilket innebär att man inte jobbar alla dagar alltid.
sen har inte jag skyldighet att sitta och förklara mig för folk som inte fattar vad man skriver.
om du ska vara stor i käften så skriv då oxå vem du är, idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0