15/11-10

i fredags gick vi till nynäspizzan och åt där med barnen, när vi var klara gick vi hem och åt godis och hade mysigt.
i lördags var jag nere hos sussie (lucas farmor) och drack vin, sen drog vi till mix.
jag gick hem vid 23 tiden. mådde inte alls bra i halsen.
vaknade upp i söndags med en svullen hals, gick ner till vårdcentralen och fick flytande kåvepenin istället.
men senare på kvällen vart det riktigt illa, hade mindre än 4 millimeter mellan halsmandlarna. kunde inte svälja eller prata, och luft vart svårare att få.
hur som helst så överlevde jag :P
men det känns att man inte haft ätit på 2 dagar, ingen energi alls och äter jag mår jag bara illa. :(
idag är det bättre, gick med barnen till dagis i morse, gick hem och sov tills de var dax att hämta lucas, sabina messade och fråga om vi kunde ses, så hon och tyra kom hit när vi hade kommit hem. efter nån timme kom roger och cazza hem. :)

på nynäspizzan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0