9/5-10

igår ägnade vi kvällen till att beställa och boka inför bröllopet :)
och idag va vi uppe hos rogers mamma och mätte midjemått och så till min brudklänning.
hindersprövningen beställer jag i morgon.
mina 4 brudtärnor är klara :) mickis, elin, sandra, sarah.
och roger ska ha 4 bestman's.
kyrkan och prästen bokar vi i veckan. datumet är ju redan fastställt 28/8 och vi åker utomlans den 30/8.
vi satt även och kollade resor igår. fy faan så härligt :) så nu är det oxå bestämt.

imorgon är det rogers första arbetsdag och jag är helt säker på att det kommer att gå jätte bra :)
ne nu ska jag gå och göra min baby sällskap innan han ska gå och sova :P

Kommentarer
Postat av: ★Sandra -Liam's mamma★

Åååh gumman det ska bli sååå skojj <3 Längtar som tuuusan :D

2010-05-10 @ 00:17:23
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0