29/5-10

igår kväll tog jag en taxi ner till freja möte sabina där och några tjejkompisar till henne. möte pappa oxå.
vi hade en as lyckad kväll. fan va kul vi hade. ;)
fick oxå jätte fina komplimanger HAHA. jasså så jag är lik kelly clarkson?
roger hade erbjudit sig att sitta hemma med barnen om jag ville ut. och sen fick jag sova i morse oxå.
så jävla underbar kille man har.
sen idag efter att jag hade vaknat så tog vi med barnen till ösmo marknaden. :)
cazzandra och lucas åkte karuseller och dom fick ballonger och massa gott, lucas fick en bil som hade ville ha. :)

cicci och jag igår

jag och min blivande man <3

min älskade son idag på karusellerna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0