17/5-10

hej hej
med posten idag kom hindersprövningen och efternamnsbyte :)
och om 9 dagar fyller min prins 2 år :P

i morse när jag vakna hade roger redan åkt till jobbet. jag gjorde iordning barnen sen gick vi ner till dagis.
lite senare gick jag och elin till kullsta och fika sen tog vi en promenad till centrum, sen hämta barnen.
när vi kom hem va vi ute på gården tills roger kom hem. men han åkte nästan på en gång,
han skulle handla och hämta våran pizza som vi käka till middag.
sen har de väl inte hänt så mycke mer.
tycker bara att dagarna går så sjukt jävla fort. :)

i helgen är vi barnfria.
jag och roger tänkte väl dra ner till freja och käka plankstek och bara mysa :)
sen eventuellt dra till grönan :)
vi har massa planer, så får se vad som händer. :D


Kommentarer
Postat av: faster elin

Jag hinner komma hem till lurres födelsedag ändå:P Blir inge Bulgarien, vi drar till Koru ist ;) slår en pling sen puss

2010-05-18 @ 10:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0