16/5-10

idag har de varit jävla skit väder, inge roligt alls att vara ute med barnen då.
men men idag hände något stort, min älskade son kissa och bajsa på toaletten :)
han är så otroligt duktig,



i morgon får roger sin firmabil, jätte bra.
det är jag som lämnar och hämtar på dagis i morgon, båda barnen. :)
lucas har varit hemma nu några dagar innan helgen, man ser/märker på han att han behöver gå på dagis.

pratade med sandra igår :) vi har bestämt att den 16:e juli åker jag och roger ner till dom i gbg :P
längtar sååå mycke.

jag läste på hennes blogg:

Yes som jag sa så hade jag lite mer och berätta ;)nämligen att Min underbar barndomskompis Therese och hennes fästman Roger ska gifta sig den 28e Augusti och då ska ingen mindre än MOA (jag) + 3 till stå tärna-/or wiie vad kul det ska bli :)

Längtar sååå fruktansvärt mycket och är såååååå glad för deras skull, har ännu inte träffat den där Roger men jag kan se bara på Therese's bilder hur hon strålar så tror jag nog att han är en väldigt bra och mogen man!!

du är så jävla underbar gumman, älskar dig. vi ses snart :D


Kommentarer
Postat av: ★Sandra -Liam's mamma★

ÅÅÅH STORA GRABBEN NU :D Vad duktig han är ♥

Men det är väl klart gumman, du är min lilla gumma ju ♥

2010-05-17 @ 12:07:45
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Kickoo

Åh, vad duktig han är, moster's älskling! Och om 9 dagar blir skutten 2 år. Tiden går otroligt fort. Puss & kram <3

2010-05-17 @ 12:36:28
URL: http://kickoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0