10/5-10

idag va de rogers första arbetsdag :) det gick hur bra som helst precis som jag trodde.
min lilla älskling gör alltid så bra ifrån sig.
hur som helst.
roger gick hemifrån 06:10
jag vaknade 10:30 av att tingvall ringde :) sen kunde jag inte somna om.
mickis kom hit vid 11 tiden. vi käka tacos till frukost.
sen ringde jag till skatteverket och beställde hindersprövningen.
sen va de bara att gå ner till centrum, skulle på möte 13.30.
när jag kom hem gick jag och hämtade mammas lilla prins. :P vi va ute en stund.
sen kom roger hem vid 17:30 vi käka middag och spela spel med mickis och johan.
nu ligger vi alla i soffan och käkar godis och dricker coooola :)

kan du så kan jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0