5/3-10

igår kväll va det ingen bra kväll för mig,
efter ett samtal bröt jag ihop totalt, jag fick inte slut på mitt gråtande.
roger visste för det första inte vad som hade hänt och vad som fick mig så förstörd.
mickis och mamma kom efter bara en liten stund. då hade jag blivit lite lugnare.
när det sitter 3 personer i min närhet och säger hur fin och älskad jag är. så kändes det en aning bättre.
jag och mickis fick oxå våran ensamna stund tillsammans och prata en del. kändes hur bra som helst efteråt.

- du kommer aldrig kunna ta det som en gång har varit mitt.

i morse vakna lucas halv 8 och va hur pigg som helst, han ville minsann inte sova lika länge som mamma ville.
men men, sen när jag hade klätt på han och grejer så kliver roger upp och ber mig gå och lägga mig igen.
jaha? undrar jag.
gå och lägg dig så tar jag han till dagis, säger roger
sen vakna inte jag förren 12.30 HUUR skönt som helst.
sen gick vi och hämta barnen kl 15.00.
sen blev det fullrulle här hemma.
nu sover båda barnen, och vi ska lägga oss och kolla på film och bara ta det lungt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0