20/3-10

idag har det varit en mysig dag.
vi alla gick upp vid 8:30 tiden. sen gjorde vi oss iordning och gick ut
vi gick till cazzandras farmor / farfar och fikade. vi va där en stund, sen gick vi hem.
efter ett tag så kom min syster casandra hon ska sova här idag och leka med cazzandra.
vi hade busat och lekt och som dårar =) så nu har alla barn fått badat och ligger och tittar på film.

nu börjar jag bli riktigt jävla förbannad.
vissa är fan inte riktiga. hur tänker man??
tydligen är det en jävla plåga för - - - att ha lucas 2 veckor på hela jävla sommaren.
det va tydligen för mycke begärt.

lucas pappa har lucas 6 dagar på hela månaden, och sen nu 2 veckor på hela sommaren.
fyfaan säger jag bara.

mammas glada älsklings unge




























cazzandra o casandra o lucas myser


lucas vill hjälpa roger att köra vagnen



Mamma älskar dig mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: jessika

stå på dig.

du verkar vara en jätte bra mamma

2010-03-20 @ 20:03:49
Postat av: maria

han är inte mogen för att vara pappa

2010-03-21 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0