11/3-10

i tisdags fyllde roger år och det vart fullt hus här hemma =)
på dagen hade jag bakat en prinsesstårta som vart jätte god =)
alltid lika trevligt med mycke folk.
lucas fick en leksaks mortorcykel av moffa o mormor =) som han sov med sen, och tog med sig till dagis.
sen igår så hade vi casandra ( min lillasyster) och cazzandra här hemma och lekte för fullt.
vi åt middag och kolla på film och busade =)
sen åkte hon hem vid 19 tiden.

ihelgen är vi barnfria.
blir att käka middag med robin o sabina, tror tingvall kommer förbi oxå.
vi ska bara mysa och njuta. är ju bara 2 helger i månaden man är helt barnledig.
sen får vi se vad som händer.

det är en sån lättnad nu, allt är så sjukt bra.
jag o roger har pratat om allt som stått ivägen för oss.
så nu är det nya tag och en lycklig framtid tillsammans.
så här kär va det länge sen jag va <3










Kommentarer
Postat av: paulina

var du inte kär i ditt barns pappa?

2010-03-11 @ 18:39:35
Postat av: Therese

jo visst va jag de.

det här är en helt annan känsla.

2010-03-12 @ 15:14:37
URL: http://theresericky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara 2 helger i månaden? Jag hoppas du skojar..

2010-03-13 @ 14:02:56
Postat av: Therese

nej, lucas bor hos mig på heltid.

lucas pappa tar han bara varannan helg.

2010-03-13 @ 21:14:43
URL: http://theresericky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0