8/7-10

igår va det en mysig dag, precis som alla andra dagar den här veckan. :)
jag och roger åkte till grava och tog årets första bad i havet :P
jätte skönt.

idag har jag o roger grillat och ätit middag hemma hos pappa och madde :)
jätte trevligt. :P och jätte gott.
efter det va de meningen att vi skulle åka och bada igen, men det vart en promenad runt ringvägen istället.

i morgon får vi barnen :) mammas älskling, gud som jag har saknat lucas.
det är första gången som vi är ifrån varandra så här länge.

och i morgon är det 1 vecka kvar tills jag och roger åker ner till Gbg :P och ska hälsa på min barndomsvän. sandra och hennes familj. faaan som jag längtar <3
det ska bli så kuuul.

ute på grava

 



Kommentarer
Postat av: *Sandra - Liam's mamma ♥

wiiiiiiiiiiiiiiie längtar sååååå mycket gumman bara 3 dagar kvar :D:D:D

2010-07-13 @ 01:33:13
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0