29/7-10

nu är det 30 dagar kvar <3

vi har fått frågor om vad mina ringar kostade som jag fick utav roger, jag börjar bli irriterad för ingen har med det att göra. inte ens jag vet hur mycke dom kostade.
vad jag och roger ger till varandra är våran ensak. varför är det så jävla viktigt att veta? lägg ner

det är JAG och ROGER som ska gifta oss, VI planerar vårat bröllop. ingen annan.
vi gör precis som vi vill, ingen har med det att göra heller.

det här är vårat liv, våra beslut. jag har inte bett om era åsikter!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman :-))) Jag håller med er fullständigt att det är ert bröllop o ingen har med det att göra ;) Inte alls svårt att förstå :-)) Hur lätt som helst. Önskar er all lycka & glädje i all evighet. Älskar er. Mamma puss puss

2010-07-29 @ 20:08:50
Postat av: natalie

håller med... ska bli så undebart att se er gifta er !!! du är bäst.. puss

2010-07-29 @ 20:41:17
URL: http://degonatta.blogg.se/
Postat av: *Sandra - Liam's mamma ♥

Alltså vem fuck är så jäkla dum o frågar hur mycket ringarna kostar??

Det är förfan inte deras jävla ensak, om dem kostar 10 000:- eller om han tryckt dem på en tuggumiautomat så spelar det väl ingen roll.



Det är väl inte priset på ringen som avgör er kärlek till varandra?!!!!!!!!!!



Herreguud ni som frågar efter pris borde SKÄMMAS!! Det är förfan typ som o fråga hur mycket en tjej väger eller hur stor penis en kille har liskom huh man gör inte det =/



Men men idioter finns det gott om.



Längtar som faaan till den 27e då vi ses igen och till den 28e då jag äntligen ska få se dig i din klänning :) längtar längtar Längtar <3 <3

2010-07-29 @ 21:24:49
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Mickis

Suck!! vad ska man säga.. Jävla idioter. håller med dig sandra!

______________________________________



Det är inte långt kvar nu syrran!! :D Det kommer bli en obeskrivlig dag, all lycka till er sötnosar! <3

2010-07-29 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0