1/2-10

kunde inte sova speciellt bra inatt,
men i alla fall så vakna jag av lucas vid 8.15 tiden. då va det redan försent för mig att äta frukost.
skulle ha gjort de innan 7.
sen fick jag inte dricka nånting efter kl 10.00..
vi åkte in kl 10.30 och på vägen in fick jag såna jävla värkar att jag höll på dö asså, fy fan.
men de avtog när vi hade kommit till älvsjö,
vi lämnade lucas hemma hos mamma o mickis. och lucas fick leka med embla.
men vi drog nästan precis när vi hade lämnat av honom.
skulle vara inskriven kl 12.30.
men fick inte komma in till operationsrummet förren 14.20
sen där inne kom paniken, men kommer ihåg att jag sa innan jag somna - lova mig att jag vaknar, jag har en son som väntar på mig hemma. sen va jag helt borta.
och jag vaknar av att roger ligger brevid mig i sängen,
sen fick jag mackor och så, sen drog vi.

nu är de över i alla fall

tack älskling för ditt stöd idag, du va så jävla underbar, och allt du  gör för mig, jag känner mig verkligen älskad.



roger <3

Kommentarer
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

ååh min underbara vänn <3

Det var ju skönt att allt gick bra. Skulle kunna göra allt för att vara hos dig nu,, Miss u girl!!!



Ta hand om dej <3 call me if u need me!

Ge Lucas en puss från oss <3<3 Kärlek

2010-02-02 @ 15:17:51
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sarah

har försökt ringa dig :/

2010-02-04 @ 00:29:37
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0