möhippa

igår va det en sjuk dag :D
svensexa och möhippa på samma dag, det va nice. :P
jag lucas roger gick ut på gården efter att vi hade vaknat.
sen går roger upp på toa och 7 st stormar in i lägenheten maskerade och kidnappar roger. lucas vart jätte rädd och roppa på roger, när dom har åkt iväg med roger går jag upp med lucas, sen kommer tjejerna in och sätter på mig ögonbindel, dom sätter på mig kläder och sminkar mig. osv. sen körde agge oss till bussen,
när vi kom in till T-centralen, fick jag sätta på mig ögonbindeln igen, jag känner att vi åkte tunnelbana och båt,
när vi kom in till grönalund fick jag se igen :P
jag hade en jävla blöja på mig, med rosa affrohår, nappflaska, enorm napp runt halsen. osv. :D sjukt roligt hade folk i alla fall när dom såg mig, hahaha, jag bjöd på de :D
inne på grönan fick jag uppgifter att göra, folk skulle skriva en fin komentar på min tröja, jag skulle klippa bort tvättlapparna på killarnas kalsonger. vi gick spökhuset, lustigahuset. jag fick med mig 2 nallar hem oxå ;)

roger hade badat i fontänen, sjöng utanför systemet, spelar paintball, kört gokart osv :P

när vi kom hem så träffades alla hemma hos oss, killarna kom oxå hit. förkröka, sen drog vi till bedaröbaren.
och JAA, vi gick ut med samma kläder som vi hade haft på oss hela dagen :D hahaha
vi har haft en jätte kul möhippa och svensexa, ni är guld värda.

roger va jätte söt i sin klänning :P
nu älskling är det fan inte många dagar kvar.
6 dagar <3


HAHAHAHA jag och roger


Kommentarer
Postat av: naliie

haha de verkade vara en rolig möhippa :D

2010-08-23 @ 18:49:07
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Sarah

<3

2010-08-23 @ 23:52:50
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0