5/8-10

somnade 5 i morse, roger och jag kollade på lite filmer,
men ändå vaknade vi vid 11 tiden. eller JAG vaknade och så väkte jag roger med en massa pussar :)

vi har inte gjort så mycke idag, städat, käkat pizza på PH, varit i stora vika. ätit glass på ringvägen.

juste, våra fiskar har fått fiskbebisar 6 st :D lite roligt. ja ja nu ska vi grilla och bara ta det lungt.
i morgon kommer våra sötnosar :P

23 dagar kvar min älskling


fatta hur bra jag har det i äntligen, jag har världens bästa son, och bonusdotter, och mannen jag ska gifta mig med. och har dom bästa vännerna man kan ha, min familj. jag är så tacksam över det jag har, man ska aldrig ta något för givet ♥


Kommentarer
Postat av: naliie

härligt att du är lycklig :D

2010-08-12 @ 12:32:59
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0