27/8-10

nu jävlar hörri är det bara 20 timmar kvar tills jag blir Fru nyman <3
jag lämnade barnen i morse på dagis, sen åkte jag med tingvall och fika på kullsta, sen hämtade vi upp sandra 10:20. vid nynäsgård.
sen åkte vi hem till mig. jag och sandra kollade igenom alla saker och så.

sen gick vi ner till centrum och hämtade nycklarna till församlingslokalen. in på lindex, sen möte vi roger utanför systemet. gick in där och handlade all dricka tills i morgon.

kl:18.00 ska elin jag sabina, sandra. madde mötas nere vid församlingslokalen och dekorera och göra smörgåstårtorna. roger ska åka och hämta sarah kl:20.15 för att köra hit henne. vi tjejer ska sova här i natt och roger hos robin och sabina.

sen ses inte vi förren i kyrkan i morgon :D

ikväll ska vi dricka champange och äta gott :P riktig tjejkväll.

och imorgon natt åker vi på smekmånad till kreta i 8 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0