19/8-10

vaknade 05:00 i morse av att lucas fick ett kruppanfall.
då kunde inte jag somna om igen.
roger åkte till jobbet vid 6 tiden, och lucas vaknade igen kl 7. han låg bara och tittade på film fram till att roger kom hem,
roger va hemma vid 11 tiden, dom kunde inte jobba i regnet så det va bara att åka hem igen.
när roger kom hem gick vi ner till sjukhuset med lucas, dom tog prover och fick utskrivet lepheton, desentol. mot krupphosta.
mamma lillkille <3 jag vet hur jobbigt det är. jag hade jätte problem med min krupphosta när jag var 7 mån till 12 år.
sen är inte jag heller 100 % frisk. tjock i halsen och hängig. men nu har vi halva apoteket hemma. :P
för nu är det ju bara 9 dagar kvar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0