9/9-09

nu är jag riktigt krasslig i halsen.. är dunder förskyld och hostar tills jag spyr =/
i morse trodde jag inte att jag skulle överleva dagen.
men det gjorde jag =) när jag vakna var mickis o embla här.
vi har varit och fikat på kullsta med kim och sen sarah.. sarah följde med oss hem. =)
när vi kom hem började jag måla i vardagsrummet till latte färg. men bara 1 vägg =) skit snyggt.
efter tag kom ricky hem och direkt efter kom kim.. och sen elin..
så det har varit huset fullt idag.. =) älskar att ha mycke folk runt omkring mig
sen bestämde vi oss för att käka pizza.. så jag o elin o sussie åkte till PH och köpte med oss mat.

så längtar man till den sista sep.. vet ni vad som händer då???????
min babie kommer upp från Gbg <3 min älskade vän sandra och hennes son liam

Kommentarer
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

Jaaaaa gumman fifan vad jag längtar ska kolla biljett nu och beställa :)



Eller ja kollar efter fråga Olle dokumentären ^^

Läääängtar såååå mycket :-D

2009-09-09 @ 22:47:34
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0