4/9-09

i morse fick jag sovmorgon, jätte skönt =)
när jag gick upp hoppa jag in i duschen, sen drog jag och danne till Ikea IGEN =)
så nu har jag ett nytt vardagsbord i samma färg som allt annat jag har köpt = valnöt..
och så köpte jag 2 spottar till köket , lika dana som jag har under hyllorna i vardagsrummet =)
vi kom hem ganska sent.. för på vägen dit åkte vi lite vilse.. men vi kom till slut fram.
mickis o kim va här hemma när jag kom hem, ricky följde med danne hem och hjälpte han med sina saker.
sen har vi inte gjort så mycke.
tänkt gå och lägga mig nu, för i morgon kväll blire mix.. får ju inte svika farsan när han ska spela =)

god natt på er ;)


Kommentarer
Postat av: faster elin

ja jävlar vad kul vi ska ha =)

2009-09-05 @ 11:50:59
URL: http://elinpenttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0