26/9-09

hej hej
igår va det en jävligt trevlig dag..
jag o mickis o kim o embla åkte med 10 tåget in till skogås. möte upp ninni som sen körde oss till skopunkten.. köpte nya stövlar.
sen drog vi vidare till vällingby gick där i centrum och shoppade ännu mera =) de vart ny väska , halsduk, leggins , tandsmycke , lite smink o små saker , linne. är rätt nöjd

så idag åkte jag o ricky o lucas till haninge. jag fick även en ny mobil av ricky =O vilken överaskning =) <3

OCH sist men inte minst så kommer sandra o liam från gbg på tisdag natt <3


Min nya mobil =)

lucas och jag i haninge




Kommentarer
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

IMORGON :D:D <3

2009-09-28 @ 14:57:21
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Fru F

Vilken trevlig färg du har på din bakgrund. Men du borde ändra texten inne här. För den lila/blå färgen sticker i ögonen!



--------------------------------------



I går fick jag veta att min tumörer är elakartade och att det är 50 % chans att jag klarar mig!

Läs mer om det här: nuvilljag.blogg.se

2009-09-30 @ 15:20:19
URL: http://nuvilljag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera mera!!!

2009-10-01 @ 20:45:13
Postat av: Anonym

håller med uppdatera...varför ska ricky flytta? Har det hänt något?

2009-10-02 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0