28/10-09

heej
förlåt för dålig uppdate..
ja vi börjar med fredan, va hemma hos tingvall o förkröka. sen drog vi till TG, jag tingvall roger o kim
skit kul hade vi. sen när det stängde gick vi till grillen och käka..
sen på lördagen så gick vi ner till marknaden, tingvall o lucas åkte karusell och det har lucas aldrig gjort förut så det va hans första gång =)

i måndags åkte jag till ikea med mamma, tog 9 tåget till älvsjö, där hämtade hon upp mig.
sen efter det åkte vi till högdalen och hämtade mickis, sen drog vi ner till nynäs.

idag möte jag sarah nere i centrum kl 9:30 vi gick och fika på thorssan.
sen möte vi tingvall o roger o kim, vi gick lite i affärer och jag köpte en ny vagn till lucas =)
efter de gick vi alla hem till mig o käka lunch o kim drog iväg o jobba =)


tingvall o lucas åker karusell för första gången



Kommentarer
Postat av: Martina

Åh va kul me ny vagn! :)

2009-10-29 @ 07:28:39
Postat av: Fru F

Jag hatar själv när andra gör reklam, men detta är en jätte viktig sak så därför gör jag det!



Förresten vilken underbart söt liten kille du har!



-----------------

Hejsan!



Jag har startat en namninsamling mot de låga domar unga människor får för att ha tagit någon annans liv, just med tanke på domen mot Therese´s mördare!



Ni kan gå in här och klicka på bilden på Therese så kommer ni raka vägen in på insamlingen!



http://nuvilljag.blogg.se/2009/october/namninsamling.html#comment



Tack!



Kram Fru F


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0