23/10-09

ja vart ska jag börja..
i onsdags natt hade jag sällskap av sarah o enzo, jag började färga håret på sarah kl 01.00..  =)
men dom drog vid 2 tiden..
igår va do oxå här. sarah hade köpte byxor o tröja till lucas.  söt =)
vi busade och hade de roligt.
sen imorse gick jag och lämnade lucas på dagis, gick direkt därifrån till gröndal och möte kian och madde, madde skulle jobba så jag passade kian fram till kl 13.00 då kom pappa och hämtade oss. han körde ner mig till tåget, där jag möter upp tingvall, vi drar in till haninge o möter upp mickis ricky mamma.
så idag vart det 7 timmars shopping =)
ja, ut med den gammla garderoben och in med den nya ;)
lucas fick en overall, strumpor, tröjor. och danne köpte oxå till lucas =)
så jag då, svart ögonskugga, läppförstoring, rouch, mascara, leggins, klänning, linnen, tröja, cardigans, underkläder, foundation, nagelack, osv..
men men
killarna släppte av mig vid willys, så jag tog en vagn och shoppade massa mat hem.
när jag va klar kom pappa och hämtade mig och körde mig hem.
så nu sitter man här och vill bara ta det lungt.
pappa hämtade lucas på dagis idag, och lucas skiner upp som en sol när man kommer,

nej nu blir det ett varmt bad och sen mysa framför tv:n




sarah o lucas myser i soffan <3


lucas o jag badar =)


jag


lucas äter middag





Kommentarer
Postat av: Anonym

äre bilden som får trollingarna att se stora ut..;)

2009-10-23 @ 22:16:40
Postat av: Anonym

Din blogg är väldigt trevlig och mysig att läsa.

Du har en riktigt söt son!

Fortsätt med bloggandet! =)

2009-10-23 @ 23:34:19
Postat av: Sarah

Lilla älskling <3

2009-10-24 @ 22:23:10
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0