2/10-09

heej
sorry, har inte haft tid med bloggen dom senaste dagarna.
sandra kom i onsdags =) vi gick och fika med mickis o kim o sarah.
gick runt lite i centrum. sen hem till oss.
igår gick mickis o kim o danne och hämt lucas på dagis. =) det gick jätte bra, lucas blir så glad när man kommer
sen gick vi alla hem till oss.  jag o sandra färgade håret .
idag så fikade jag sandra liam mickis kim ninni o nikita på kullsta. och pappa kom förbi =)

vill inte gå in på detaljer om vad som händer mellan mig o ricky just nu.


sandra idag på kullsta =)


sandra liam, lucas o sarah =)

Kommentarer
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

uuuu varför tog du det hemska fotot hahahaha* oooh nooo :p

2009-10-02 @ 23:50:21
URL: http://testorinsie.blogg.e
Postat av: Sarah

haha sger detsamma... snygga strumpor jag har :P

2009-10-03 @ 18:09:15
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: jessica

hoppas det löser sig med kärleken:)

hur gammal är lucas nu? :)

2009-10-03 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0