20/10-09

det är så kul och se att man har så många trogna läsare =)
men man har inte alltid tid och lust att uppdatera bloggen, försöker så gott jag kan.
idag vaknade jag och lucas vid 10 tiden. vi gjorde oss iordning och gick ner till centrum,
möte sussie där så vi drog och fika och handla lite. köpte 2 par vantar till lilleman + lite kläder.
sen så gick jag in på kicks och köpte en lacost parfym till ricky eftersom att han fyller år i morgon.
har precis gjort iordning en tacopaj som jag sitter och väntar på ska bli klar. =)
på fredag blir det ikea med mor =)

igår va jag på möte med - - - - jag skulle sitta o förklara hur jag mår nu utan mina tabletter och vad jag vill med livet och hur jag tycker att det fungerar.
jaa, trodde jag skulle bli av med skiten. men nu ska jag få träffa nån saiya som tydligen ska vara jätte bra och prata med. sen ska jag få börja arbetsträna,
tycker det ska bli jätte kul, dels för att jag få se hur mycke jag klarar av idag.
och folk tror värre om mig än vad det är, så jag ska allt visa dom att jag är en stark tjej =)

saker händer hela tiden i ens liv, men jag har erfarenhet av att inte blotta mig för mycke i bloggen,
men tycker ni får veta rätt mycke ändå =)

Kommentarer
Postat av: maria

hej hej TB jag håller tummen för dig..det kommer att gå jättebra jag vet att du e en stark tjej många kramar maria

2009-10-20 @ 14:48:55
Postat av: Anonym

Din blogg är jätte bra :-)

2009-10-20 @ 15:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0