15/10-09

god kväll.
imorse va ricky borta när vi vaknade. han hade tagit 6 tåget in till skolan. och kom inte hem förren 18 tiden.
men men
vi har i alla fall haft de bra, sussie kom och tog en morron cigg med mig och käka lite frulle =)
sen gick jag o lucas ut en stund, till kavntum och handa lite sen bussen till centrum. och sen hem igen.
när vi kom hem fick han sova ett tag. under tiden han sov så kom mickis o embla hit.
lucas tycker det är så roligt nu när embla går, för då hinner hon med alla hans svängar hit och dit. =)
men idag skulle dom ha precis samma saker. så då fick rättvisan komma in =)
lucas tog emblas nappflaska med saft och embla tog lucas nappflaska med välling. det gick så fint så.

jag o mickis har bestämt att vi ska ha Disney helg med pojkarna + barn.
vi ska bland annat se.
-dumbo
-snö vit och dom sju dvärjarna
-den lilla sjöjungfrun
-pocahontas
-herkules
-hitta nemo
-lady o lufsen

sen så om 6 dagar fyller ricky 22 år <3


jag hos kim o mickis


embla o lucas vill ge varandra en puss =)


embla o lucas leker så fint =)



Kommentarer
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

naw sötisar <3

2009-10-15 @ 22:59:32
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du svarade ju inte idag.. jag som har köpt present till Lucas :P

2009-10-17 @ 20:49:11
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0