3/5-09

heej..
igår kväll gick jag o ricky o lucas o sussie till pappa o madde och hade pokerkväll =)
jätte trevligt satt och drack öl och vin.. men jag åkte ut rätt fort. och ricky vann. <3 hihi
sen gick vi väl hem vid 12 tiden.. lucas sov brevid oss i natt <3 han e så mysig.. mammas gullunge..
idag fick jag sov morgon.. =) skönt.
men jag gick väl upp vid 11:30 sen gjorde jag mig i ordning och åkte med sussie till stallet och packade alla baron´s saker.. sussie sålde han idag =(. så vi borstade han och så innan dom kom och hämtade honom.
sen nu håller ricky på med maten vi ska äta. prinskorv , köttbullar , potatis med gräddfil ..
träffade tingvall nere i hamnen i går oxå.. vi gick och tog en glass.. innan han skulle ta bussen till stora vika.
han hade så bråttom till bussen att han inte hann ge lucas en puss.. så ringde han 10 minuter senare och sa - jag glömde ge lucas en puss kan du ge han en från mig.. visst svara jag och skratta..
sen ringde han idag och fråga om jag hade gett han en puss från honom.. hahahha men de hade jag glömt..
men tycker de e så gulligt av tingvall, han visar verkligen hur mycke han älskar lucas.. så roligt att se..
han tar verkligen sin roll som gudfar på allvar <3

lucas väger nu 10950g och är 74 cm..

6 tänder i munnen . han pekar och vinkar och säger - ej ej.. han klappar händerna

han säger pappa o mamma. titta. han kan kliva ner från soffa och säng själv. han går själv.

och om 3 veckor blir han 1 år =O kan ni förstå hur fort tiden går..?? INTE jag.

tingvall o ricky


Kommentarer
Postat av: sabina

ja åh det är så mysigt! ^^

aa tiden går jätte fort nu tycker jag.

hmm, ni bor i det där blåa huset va? :D robin har visat någon gång tror jag, eller om danne har visat ^^ då bor vi jätte nära! :D



kram

2009-05-04 @ 16:27:15
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0