30/5-09

heej
vilket väder vi har =)) men sjukt solbränd =/ varit ute hela dagen..
ricky åkte i går natt till östersund med sin pappa och några till. så jag o lucas o sussie är kvar här hemma
men elin o danne har sovit här oxå..vi har börjat titta om one tree hill nu =)  så jävla  bra
pappa ska spela ikväll på mix men kan ju inte gå dit =( elin o sussie ska..
jag har slingat håret blont oxå.. alla tycker olika men jag ser de mest som oranget lite.. men men
mickis o jimmy åkte till turkiet imorse vid 10 tiden.. så nu e dom frame =) såå härligt..
önskar dom verkligen en trevlig semester <3
tänkte lägga upp bilder..

hahahah danne sover bra konstigt ibland


danne lucas elin myser..


gos gos


våran nya klocka jag köpt


lucas och embla i lekparken.. =)

Kommentarer
Postat av: lindah

fan vilken ball klocka!

2009-05-31 @ 08:06:00
URL: http://rockabillygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0