27/5-09

heeej.
igår hade lucas än underbar födelsedag trotts att han hade 40 graders feber..
han fick sååå fina saker.. <3
idag kom sarah och monica oxå och hälsa på jätte trevligt.. =) tack snälla för alla fina saker..
vid 15 tiden åkte sussie jag elin monica felix till VH och lämnade av monica o felix sen drog vi andra vidare till länna och stor handla sen käka på donken.. ricky va hemma med våran sjukling =(
men nu på kvällen så fick lucas bada i barnpoolen som han fick igår.. här i vardagsrummet =))

jag o sussie håller på med smörgåstårtan


lucas öppnar sitt paket från mig o ricky


lucas fick 2 tält och en tunnel av oss som sitter ihop


gudfar tingvalls hatt ville han ha oxå =)


nu ikväll när lucas fick bada i poolen

lucas på gungan han fick av sin moffa o mormor

 sarah monica (gudmor) o lucas

lucas o gudfar

Kommentarer
Postat av: -Liam's mamma

thihi klart att man gör ett inlägg om er lillkille på hans 1 årsdag :) Herregud som sagt så jäkla sjukt snabbt det gått. Och se så stor och fin han är lilla Lucas <3

Hoppas han blir frisk snart.

Taack så mycket gumman :) han(Liam) har ju växt en del sedan vi var hos er hehe.. Älskar dig gumman glöm aldrig det fast att vi kanske inte ha speciellt bra kontakt eller pratar varje dag så ska du veta att du/ni finns i mitt hjärta dag och natt <3 älskar dig gumman <3<3

2009-05-28 @ 00:00:50
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0