20/5-09

hej hej..
i morse gick jag lucas o ricky ner till centrum o handla lite.. vi möte upp danne oxå och va med han tills hans lunch va slut
sen gick vi hem och åt lunch. lucas fick plättar med sylt. vi åt ost/skink sallad..
sen resten av dagen va vi ute.. efter att de hade regnat..
träffade oxå min barnmorska som jag hade när jag va gravid.. hon träffa lucas oxå hon tyckte att han blivit så stor.
konstigt sist hon såg lucas va på BB när han bara va några timmar gammal..=)
tror att jag är gravid igen..men de återstår att se..

6 dagar kvar <3

lucas faster o lucas =)

det här va roligt=)


jag kan skrika högt oxå=)

en härlig promenad

Kommentarer
Postat av: sabina

men han är ju för go!!

2009-05-20 @ 22:01:47
URL: http://mammasabina.blogg.se/
Postat av: faster elin

åååh min lilla Lurre burre kurre, han är så gullig... Älskar lilla prinsen så mkt!!!! <3 ps. jag kommer imorrn och leker med min gosi go!

2009-05-22 @ 01:38:25
Postat av: faster elin

Juste, therese kines hoppas och fes!! du har inte glömt bort vårt tv maraton som vi ska göra nu i veckan eller nästa vecka ?!? OTH ;)

2009-05-22 @ 01:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0