1/5-09

igår tog sussie o jag o ricky o lucas bilen in till hässelby för att köpa en data.. men vi hittade inte så bra så mickis o jimmy fick visa oss vägen =)
de va bra de tycker jag för då fick jag träffa dom igen. och embla har blivit såå stor =O
på hem vägen stannade vi förbi donken och käka..
när vi kom hem va vi ganska sega..  men mot kvällen så jävlar drog vi till Telegrafen. jag och sussie
träffade elin där inne.. och SARAH my baby.. =)
faan så vi dansade. jag och sussie ägde ju dansgolvet LÄTT =) hihi..
vi hade skit kul.. sen vid 3 när det stängde tog vi taxi hem.. sen va de bara att dejta kudden..
helt slut.. och det kändes i kroppen kan jag säga, när jag vaknade i morse.. fiifaan..
men i alla fall.. vid 13 tiden idag så drog jag o ricky o lucas till hamnen och käka glass och sen käka vi på rotundan. (planka) så gott.
sen har jag varit i stallet med sussie..
sen har vi bara tagit de lungt..

men lägger upp lite bilder från i går..

elin jag sussie


elin jag sussie


rökpaus



Kommentarer
Postat av: Sarah

<3

2009-05-05 @ 17:59:06
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0