14/9-09

idag var vi hos tandhygnisten med lucas han va den ända igruppen som hade börjat gå =)

danne sa att han skulle kanske komma förbi idag eftersom att han har umgåtts med chippe en hel del nu
men idag hann han inte så kanske i morron..men om inte annat så kommer han ju när lucas fyller år =P
men danne o ricky kommer lana sööönder när danne köper sitt xbox =/ trevligt de kommer vara här hemma då..men jag lär vara van nu efter alla år

jag och ricky hade en liten diskution igår kväll..vi har inte alla bitar på plats just nu..lite jobbigt men får se vad som händer


I can take what you want


Kommentarer
Postat av: Monica

Lucas lilla hjärtat, han vann i gruppen då, gudmors lilla parvel det förstog jag väl. Stolt!



Men du vet att du kan gråta ut hos mig vad som än händer, glädje eller sorg, finns här för dig Tessan. Endast framtiden har svaren.



Kramar till er alla.

2009-05-14 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0