11/5-09

heej =)
imorse vid 11:30 åkte jag och lucas till Monica i  VH..
jätte trevligt hade vi.. fika och snacka en massa skit =P monica och lucas myste en hel del =)
han gillar verkligen sin gudmor. monica hade köpt en bok till lucas och fruktdryck. och snacks. så gullig som tänker på lilleman.. <3
påvägen hem hade jag panik.. hjärtklappning och andnöd =/ men de gick över sen..

igår va vi även på dop.min lillebror kian döpte sig..
jätte mysig dag =) fick träffa hela släken oxå..
jag verkligen älskar alla som jag har runt omkring mig<3 massa kärlek till er..

jag har lite jobbigt just nu.. och de känns så skönt att man har nån att prata med..monica - du är en stor del i mitt liv..du finns alltid. du förstår alltid. fast vi inte pratar varje dag så vet vi alltid vart vi har varandra. du vet alla sidor hos mig.. och att du ändå vill vara min vän är jag så otroligt glad över..du har ett hjärta av guld.
vi älskar dej / tessan & Lucas

monica & Lucas


lucas sover i soffan


- vill du ha min  nappflaska felix?


lucas och felix ( monicas son)


monica och lucas .

Kommentarer
Postat av: Monica

Tack för senast vännen! Det var otroligt mysigt att ha er här och dagen gick alldeles för fort. Det är verkligen en gåva att få ha er så nära och jag är så tacksam för att ni finns. Jag är inte så lätt att nå alltid men i mitt hjärta finns ni nära och du kan alltid komma till mig vad det än gäller. Kolla första bilden med mig och lilla Lucas, finns ett ord som beskriver den, KÄRLEK!



Massor av kramar till er

2009-05-11 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0