8/9-09

tjenixen..
hade as kul igår..
pappa kom hit vid 17 tiden igår satt här och drack några öl. elin danne va oxå här.
spela guitar hero och så..
sen drog pappa till mix för att spela vid 19.30 vi väntade på sussie som skulle sitta barnvakt.
hon kom vid 20.00 tiden. så magnus följde med oss till mix..
sen träffa man folk som man inte hade sett på skit länge. dansa med dom och snacka lite skit..
as roligt.
jävla drag =)
underbar kväll =)
tog ganska många bilder men vissa håller jag för mig själv =)
bjuder på några st..

jag innan vi drog ut =)


ricky o jag <3


min älskade pappa o jag på mix


elin jag ricky =)


elin ricky pappa jag =)


ricky pappa danne. haha.. dom hade roligt


lite senare på kvällen när man har som roligast. magnus. danne. jag


jag o ricky .


pappa <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

Du har blivit utmanad i min blogg ;)

2009-03-09 @ 03:13:47
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: LOUISE

hoppas ja kommer börja älska det lika mkt då :D har ju bara sett avsnitt av OTH än så länge..



gud vilken söt son du har!

2009-03-09 @ 14:52:11
URL: http://louise1.blogg.se/
Postat av: thea

fan va snygg hårfägen blev!!!! :D

2009-03-10 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0