6/9-09

hej hej

idag fick jag i alla fall inte lunch på sängen men en danne o en ricky i sovrummet när jag vakna.
lucas har fått gungat idag =) så kul han verkligen älskar det.
danne drog till en polare rätt tidigt idag. han kommer tillbaka i morron. då vi ska gå ut och lyssna på pappa..
ida ( rickys lilla syster) ringde och fråga om hon fick sova här i natt. självklart.. så sussie körde hit henne
men först åkte vi upp och hämta min lille bror så dom kunde leka lite. efter det åkte vi till willys och handla.
blöjor och middag och lite annat.. kom hem och gjorde middan.. tacopaj.
spela lite guitar hero. sen tog jag och ida och kevin bussen hem till pappa för att lämna kevin. sen 20 minuter senare tog jag och ida bussen ner till centrum in på konsum köpte snus till ricky. sen gick vi hem.
har sån jävla tandvärk. min visdomstand på högra sidan håller på att komma upp.
känns ju fan ända upp i huvet.
är skit seg tror att det blir att gå och sova tidigt ikväll.
fattar inte varför jag sover så mycke.  =/
lucas har börjat stå själv nu.. han håller i sig i soffan sen släpper han. tar ca 3-4 sekunder sen ner på rumpan igen =)
mammas stora älskling.

mitt allt <3




Kommentarer
Postat av: v

naaw sötis hihi

2009-03-09 @ 00:37:11
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: Sarah

aaaah.. fan vad man missar :/

2009-03-09 @ 14:40:02
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: ' CAROLIN

sööötaste :D

2009-03-10 @ 12:55:07
URL: http://leobus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0