3/3-09

heej
i morse fick jag snält kliva upp vid 9 tiden. skulle vara hos min läkare vid 10.00
va där i 1½ timme. sen gick jag till konsum och handla lunch.
när jag kom hem låg fortfarande elin o danne och sov. men så snäll som jag e så låter vi aldrig dom få sova ut. =)
sitter bara och väntar på att klockan ska bli 15.00 för då ska jag o ricky gå och bada bubbelbad =)
elin o age ska sitta här hemma med lucas. danne ska till centrum en stund.
på lördag ska pappa spela på mix så vi ska dit. ricky jag elin danne..
sussie kommer hit ( lucas farmor) hon ska sova här och vara barnvakt 1-2 timmar på kvällen.
skriver mer sen..

jätte fint skrivet av danne till Lucas





Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

naw vad gulligt skrivet :)

2009-03-03 @ 21:06:48
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0