30/3-09

hej hej..
nu är vi hemma igen..
här kommer helgens händeslse då da. hahha
vi åkte till pappa med lucas i fredags.. sen körde han oss till kavntum för att jag ricky danne skulle handla till resan på lördan.
vi käka på pizza house.. och så..
vi packa och de när vi kom hem. sussie skulle köra oss till VH 5 på morgonen..
ingen kunde sova..
men danne gick o la sig först.. och somna..
sen jag och ricky o elin va vakna.. sen försökte ricky sova .. aa han somna..
elin med.. alla hade ställt klockarna och de.. när kl va 3 gick jag o skulle "vila" hahhah
men jag somna och när klockan ringde vid 4 så stängde jag av den i sömnen.
ingen kom alltså upp. sussie ringde oss 06.10
så vi försov oss :@
lucas sov hos pappa och vi hade allt klart så missar vi tiden..
ricky började ringa till romme alpin och sa som de va..
så dom flyttade fram våran resa till söndan.. så igår va vi och åkte skidor / snowboard..
skit kul va det... så härligt..
vi filmade en massa och tog kort...
pappa o madde tog lucas en natt till men jag sov där från lördan till söndan. sen gick jag ner till tåget vid 04.30
möte upp danne o ricky..
vi va framme i romme vid 09:30
och vi var hemma vid 8-9 tiden på kvällen sen..

jag o ricky


ricky


jag o danne i sitt liften


danne jag


jag o ricky


danne

Kommentarer
Postat av: Kickooo

Ser ut som ni hade det riktigt trevligt :) jätte fina bilder...



saknar er <3 //syster mickis

2009-03-31 @ 16:37:07
URL: http://embloo.webblogg.se/
Postat av: Anonym

saknar :(

2009-12-21 @ 16:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0