26/3-09

mammas älskling blir ju 10 månader idag <3
har varit ute i stort sätt hela dagen. jätte skönt =)
så fint väder..
men faan faan faaan att vi missade tiden hos fotografen i morse.
gösta risig ringde mig i går och frågade om 08:30 blev bra istället..
visst tänkte jag vi e ju vakna då.
men vi försov oss.. men lucas vaknade redan vid 06:30 så tänkte jag men jag kan sova i 50 minuter till för telefonen hade jag ju ställt på ringning.. men NOPP.. de ringde ju faan aldrig och ricky kom in med lucas vid 8 och sa ska inte du upp nu

- ööh jo tack för den. kunde du inte kommit in liiite tidigare..

aja får boka en ny tid..


nu har lucas 5 tänder i munnen =) hih såå söt när han ler och ser dom små tänderna där inne..

nu är det bara i morron kvar sen åker vi med 05:00 tåget in till t-centralen och hoppar på bussen till Rome =)


Guuud vad jag kommer sakna lucas =/ första gången vi kommer lämnar bort honom.

max är 2 timmar som någon har passat honom..
hoppas vi får roligt ändå.. jag vet ju att lucas kommer ha det såå bra med sin moffa och mormor..


mamma älskar dej <3


Kommentarer
Postat av: -Liam's Mamma

Ååh men grattis till Lucas idag.. herregud vad tiden gått. Bara 2 månader kvar tills han blir 1 år :D lilla gubben <3

2009-03-26 @ 20:06:13
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS till gudmors älskling!!! Och hoppas ni får en rolig resa i helgen. Lycka till också med fotografen, hade med honom att göra på sjukan när jag jobbade där, ASDRYG var gubben. Hade råkat boka in fel doktor då den andra var borta och det tog hus i helvete! Och alla slickade han i röven bara för att han råkar vara nån Nynäskändis. Patetiskt men som sagt, han är väl förhoppningsvis trevlig på sitt eget jobb.



Massor av kramar till er!!!

2009-03-26 @ 22:07:26
Postat av: Monica

Ovanstående är naturligtvis skrivet av mig.



Kram igen!

2009-03-26 @ 22:20:02
Postat av: Sarah

:D Jaa jag låg och tänkte på det igår i sängen, att han "fyller månad".

Grattis i efterskott gubben <3

2009-03-27 @ 11:13:28
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis gubben...det är klart du får det bra hos "Moffa"

2009-03-27 @ 13:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0