2/3-09

hej hej
vad har vi gjort idag då???
börja med att vi vakna vid halv 10 en halv timme efter så fick jag nån jävla ryck och börja stor städa hela lägenheten kl 10 på morgonen. elin o tingvall låg i lucas rum o sov. tror säkert att dom ville skjuta mig när jag höll på med dammsugaren inne i rummet. =) go morgon på er oxå =)
sen vid 13 tiden gick jag o tingvall och lucas ner på centrum in på swedbank för danne skulle ha autogiro till lucas sparkonto där han för över pengar varje månad. sen ringde vi till ricky och bad han o elin gå till willys så att vi skulle mötas där..
handla tacos och lite annat. jag och elin o lucas tog bussen hem medans ricky o tingvall gick.
började med maten så fort vi kom hem.. sen har vi spelat guitar hero en stund.

jag och lucas på kommuntaket =)


lite mupp bilder på oss från ikväll HAHAH. elin danne jag. ricky i bakgrunden


jag o danne


Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

vafan har Danne rakat huvvet?! haha

2009-03-02 @ 19:40:22
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gulligt av honom att han sätter in pengar till lillgubben :)

2009-03-02 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0