14/3-09

hej kära läsare..
idag har det varit en lååång dag..
vi åkte upp till pappa o familjen.. för att fira casandra..
massa folk va där =) fick även träffa min älskade farmor.. =)
lucas hade jeans och en skjorta på sig såå stilig <3
tyvärr så glömde jag kvar kamerasladden så bilderna får komma in i morron..
vi va väl där i ca 3 timmar. sen tog vi en promis hem.. nikita va med oxå =)
sen gick jag o danne till willys. men han tog tåget sen..
handla lite.. sen möte jag elin.. hon följde med hem till oss.

idag bokade vi resan till Rome Alpin =)
åker den 28:e
ska bli så härligt. har inte stått på ett par skidor på flera år.. men det ska nog gå bra.
Tack vare pappa o madde som vi boka idag..
Älskar er. vad hade jag gjort utan er?

kom nyss hem. marcus och sarah kom och hämtade mig.. vi gjorde ett ärende.
men nu känns det bra igen.. och veta att allt var OK..
typ första gången på 1 månad som jag träffar sarah =(
men vi ska snart börja leka igen =) visst??
vi saknar ju dej o enzo <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

jaa, vi ska verkligen leka sanrt igen. Skönt att allt var "ok" där. Puss

2009-03-15 @ 13:55:34
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0