13/3-09

hej hej
gjort idag då??
i morse gick jag upp med lucas när han vakna första gången vid 07:30
vi åt frukost . lekte lite och kollade på toon disney. sen somna han igen vid 10 tiden.
nästa gång lucas vakna så gick ricky upp.
men vaknade sen efter ett tag av att ricky kom in med mobilen. det var mickis i telefon. efter att vi hade pratat lite så vart jag pigg =)
ricky skulle vara nere på ams vid halv 3. så vid 3 tiden gick lucas jag danne elin till centrum o möte ricky.
gick in på konsum och handla. sen tog vi en sväng till bibloteket. lucas fick leka lite =)
sen gick vi hem och bara tog det lungt.
jag la mig i ett bad för att jag frös så otroligt mycke..
sen fick jag o elin för oss att dra till willys.. köpte 4 cola 1 chocklad. och popcorn. men allt var inte till mig =P
köpte till danne med..
jag o elin har suttit ett tag nu och kollat på andra avenyn..
danne o ricky sitter och spelar xbox 360 fifa =) nööördar.
idag ( 13:e) fyller min lilla syster 6 år. men vi ska dit i morron och fira henne. =)
grattis älskade casandra <3
min läkare ringde mig idag oxå och bokade en ny tid med mig. ska dit på tisdag igen. jag missade ju tiden i tisdags.
han vill att vi ska träffas 1 gång i veckan nu =(
fått lite papper som jag ska fylla i här hemma. en liten (hemläxa)
den såg ju jätte bra ut =( jag och ricky o danne satt med pappret som jag skulle fylla i.
bara negativa saker.. inga fördelar alls. max 1.
det handla delvis om mitt köpberoende..

lite bilder från idag

lucas inne på biblan =) med gudfar o pappa i bakgrunden


lucas fick syn på en rolig stol =)


mammas gullunge <3


jag och lucas..( visade kanske lite för mycke..) =/



Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

haha jasså skulle inte Danne sluta med colan :P haha

Ååh gumman ni kan väl komma ner snart :( miss dig/er ju :(

2009-03-13 @ 14:46:47
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: cilla

hej jag brukar snack med din syrra mickis.. jag känner jimmy sen innan . Jag har oxå PÅ o så men nu verkar det mera luta åt bipolär.. med tanke på mitt köpberoende och mina maniska perioder.. aja ha d bra.. kram

2009-03-13 @ 18:37:48
URL: http://mammacillas.blogg.se/
Postat av: Sarah

hahahahahahahahah sötnos! hahahahahahaha ^^. du får ha hotpants under :D. Eller tjockare leggings, typ tights

2009-03-15 @ 13:57:25
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0