10/3-09

Jag är eran dotter. Jag är mina syskons storasyster.
Jag är någon som ni alla tror ni känner. Men vad skulle hända om ni verkligen kände mig?
Om ni visste allt om mig? Allt som jag gör, alla mina tankar. Mina funderingar, önskemål.
Den Therese ni känner är bara ett skal. Det är ett skal ni ser varje dag.
Ett skal som inte berättar sitt innehåll exakt. Ni skulle aldrig förstå. Aldrig vilja förstå.
Skulle på något vis vilja berätta.
Hur skulle ni reagera?
Jag vet.
Ni skulle reagera med ilska. Tycka att jag överdriver.
Tycka att jag bara är 23 år, jag kan inte bete så här. Någon gång kanske ni får reda på sanningen.
Sanningen om eran egna dotter. Eran storasyster

fråga mig inte hur jag mår, var tyst när det kommer en tår,

fundera inte över mina sår, jag har levt ett liv du aldrig kommer förstår


Dom säger håll huvudet högt i morgon är en ny dag,


Kommentarer
Postat av: Sarah

Men.. Tessan?

2009-03-10 @ 11:51:48
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Mamma Sandra

men gumman, hur är det med dig? <33

2009-03-10 @ 14:38:12
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: onica

Jag älskar dig för just den du är, för att du är unik. Jag tror mig veta mycket om dig men det är klart att alla har vi tankar och känslor inombords som ingen annan vet om. Och det är det som vi har i bagaget som har format oss till dom vi är. På både gott och ont men jag tycker i alla fall om dig precis som den goa Tessan du är.



Kramar

2009-03-10 @ 18:17:47
Postat av: Monica

Monica ska det ju stå...

2009-03-10 @ 18:18:46
Postat av: Sarah

Jag säger som Monica!

2009-03-11 @ 09:49:57
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0