15/6-09

Lite saker om allt.


Vad blir ditt namn baklänges?

eserehT


Har du gjort en snöängel i år?
japp


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

3 dagar


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jadå =)



Första sporten du gick på?
hahah fotboll

Minimorötter eller pommes frites?
pommes


Vad längtar du mest till just nu?
Finns mycket jag längtar till. =)


Hur gammal har du tänkt bli?
gammal


Har du haft vattkoppor?
Japp

Vad drömde du inatt?
hahaha de ska vi inte ta upp nu va??


Vilken tv-serie är bäst?
ONE TREE HILL

Vad åt du senast?
popcorn


Höga eller låga strumpor?
både och


Vad är du mest rädd för i hela världen?
hmm =/


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
aldrig

Vad har du för färg på ditt påslakan?
svart/vit


Bikini eller baddräkt?
Bikini

Är du mörkrädd?
aa om jag e ensam på natten o kollar själv på en sträckfilm


Riktig gran eller plastgran?
Plast.


Tänt eller släckt när du ska sova?
1 lampa tänd =)



Vill du bli president? 
haha tror inte de skulle passa mig..


Duscha eller bada? 

Bada.


Har du gråtit i skolan nån gång?
ja, men va nog mest förbannad

Hur tar du dig till jobbet?
är just nu mammaledig


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
hahaha nee skulle inte tro de


Sjunger du på toa?
kan hända


Vilken färg har din jacka?
1. svart.. 2. grå...3 blå..dom jag använder


Använder du långkallingar?
nopp


Är du höjdrädd?
ja


Vilket land vill du åka till?
Tokyo


Vad var det senaste som fick dig att skratta?

när danne trodde att sussie hade nån kille i sovrummet =))


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
JAAADAA =)

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja det har jag..

Har du fått någon komplimang idag?
jaa. haha att jag sjunger fint =)

Har du varit med i en rättegång?
ja jag har ju de

Är du polare med grannarna?
Ja alla

Vilka länder har du bott i?
Sverige

Senaste piercingen?
läppen

Har du äggat ngn?

ja det har jag gjort.. kul va det oxå =)

Suger det här?

kan man säga

Har du varit på stranden?
japp i spaninen.. så härligt


Hur bra är din syn?
ser allt ;)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

tror inte de. mitt liv har precis börjat =P

Har du varit utomlands?
Ja,

Vad var den senaste drömmen du minns?

Den i natt. o många fler

Vilken tid gick du upp i morse?

9 tror jag

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

fyfaan va tomt det är utan dej. älskar dej darling


Har du färglinser?

Nej.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
läste en bok om paris hilton

Vad är det första du gör på morgonen?

cigg

Vad ska du göra efter det här?
RÖKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0