7/6-09

heej
i fredags åkte jag hemifrån ett tag och kom hem idag.. har bott hos pappa o madde
rickys o mitt förhållande va inte så bra.. kände att jag ville vara ifred ett tag..
men de va skönt att få komma hem igen.. men man har tänkt rätt mycke dom här dagarna.. =/
ikväll ska vi kolla på ( vi hade i alla fall tur med vädret igen) =) hoppas den är lika bra som 1:an
hahah.. den är ju så bra..
i torsdags överaskade jag monica .. jag åkte dit och hälsade på och hoppades på att hon var hemma. =)
och det va hon.. hon vart så glad när jag kom genom dörren =))

                                                                    faster elin o lucas på coop
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0